24.06.19, 16:00

Znamy laureatki Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki

Logo KRRiT
Fot.: materiały prasowe

10 czerwca br., w Sali Kolumnowej Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, odbyła się Uroczystość ogłoszenia laureatów ósmej edycji konkursu o Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki.

W wydarzeniu uczestniczyli Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski, Przewodniczący Kapituły Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki prof. Janusz Kawecki oraz Andrzej Sabatowski. Ponadto na uroczystości byli obecni dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. dr hab. Janusz Adamowski oraz prodziekan Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW dr Łukasz Zamęcki.

Nagrody przyznawane były w dwóch kategoriach- za najlepszą pracę naukową oraz wydawnictwo z dziedziny mediów elektronicznych w 2018 r.

Laureatką VIII edycji Konkursu im. dr. Pawła Stępki została dr Anna Stoppel, za najlepszą rozprawę doktorską z dziedziny mediów elektronicznych „Nowe media jako przestrzeń rywalizacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015”, napisaną pod kierunkiem dr hab. Magdaleny Musiał-Karg prof. UAM. Autorka w swojej pracy skupiła się na problemie wykorzystania nowych mediów podczas kampanii wyborczych na urząd Prezydenta RP. Przedstawiła sposoby i efekty wykorzystania Internetu, wskazując, że zwłaszcza podczas kampanii wyborczej w 2015 r. stanowił on najbardziej popularne i efektywne narzędzie rywalizacji politycznej.

Drugą laureatką została dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak, otrzymała nagrodę za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych „Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych”, wydane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z Lublina. Przedmiotem rozważań w pracy są strategie komunikowania podmiotów politycznych w Internecie, ze szczególnym zwróceniem uwagi na media społecznościowe. Rozważania badaczki skupiały się wokół trójkąta – media, politycy i obywatele. Ważna rolę odgrywają w pracy badania empiryczne, łączone z perspektywą medioznawczą i politologiczną.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 10:47
| telewizja / VOD » informacje
Bogata oferta seriali w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosenna ramówka Polsatu to głównie kontynuacje znanych formatów. Jeden element odróżnia wiosenną ofertę stacji od poprzednich sezonów – to wysyp telewizyjnych premier seriali, które debiutowały wcześniej w Polsat Box.
03.02.23, 09:59
| telewizja / VOD » informacje
Wiosenna ramówka TVN bez fajerwerków. Dwa nowe formaty i premiery seriali
Wiosenna oferta stacji TVN to głównie kontynuacje dobrze znanych pozycji. Nowością będzie gra telewizyjna „Kto wie?”, nowy serial paradokumentalny, a także serial komediowy „Mój agent”.
02.02.23, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszył oficjalnie szósty multipleks Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia br. podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i weszła w życie 1 lutego r.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.