24.06.19, 16:00

Znamy laureatki Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki

Logo KRRiT
Fot.: materiały prasowe

10 czerwca br., w Sali Kolumnowej Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, odbyła się Uroczystość ogłoszenia laureatów ósmej edycji konkursu o Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki.

W wydarzeniu uczestniczyli Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski, Przewodniczący Kapituły Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki prof. Janusz Kawecki oraz Andrzej Sabatowski. Ponadto na uroczystości byli obecni dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. dr hab. Janusz Adamowski oraz prodziekan Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW dr Łukasz Zamęcki.

Nagrody przyznawane były w dwóch kategoriach- za najlepszą pracę naukową oraz wydawnictwo z dziedziny mediów elektronicznych w 2018 r.

Laureatką VIII edycji Konkursu im. dr. Pawła Stępki została dr Anna Stoppel, za najlepszą rozprawę doktorską z dziedziny mediów elektronicznych „Nowe media jako przestrzeń rywalizacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015”, napisaną pod kierunkiem dr hab. Magdaleny Musiał-Karg prof. UAM. Autorka w swojej pracy skupiła się na problemie wykorzystania nowych mediów podczas kampanii wyborczych na urząd Prezydenta RP. Przedstawiła sposoby i efekty wykorzystania Internetu, wskazując, że zwłaszcza podczas kampanii wyborczej w 2015 r. stanowił on najbardziej popularne i efektywne narzędzie rywalizacji politycznej.

Drugą laureatką została dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak, otrzymała nagrodę za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych „Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych”, wydane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z Lublina. Przedmiotem rozważań w pracy są strategie komunikowania podmiotów politycznych w Internecie, ze szczególnym zwróceniem uwagi na media społecznościowe. Rozważania badaczki skupiały się wokół trójkąta – media, politycy i obywatele. Ważna rolę odgrywają w pracy badania empiryczne, łączone z perspektywą medioznawczą i politologiczną.

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 12:59
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Play kupiła śląską spółkę Miconet
Grupa Play nabyła 100 proc. udziałów spółki Miconet z Mikołowa .w której zasięgu jest 42 tys. gospodarstw domowych.
16.04.24, 11:08
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 2 tysiace osób aplikowało w projekcie rekrutacyjnym TVP
14 kwietnia br. zakończył się pierwszy etap nowego projektu rekrutacyjnego Telewizji Polskiej - „Włącz się! Zmieniajmy się razem”.
15.04.24, 15:15
| telewizja / VOD » informacje
CANAL+ online i FAME rozpoczynają współpracę. Gala FAME 21 w usłudze serwisu
18 maja br. odbędzie się Gala FAME 21: Pretendent gdzie w walce wieczoru Patryk „Bandura” Bandurski zmierzy się z Tomaszem Adamkiem. Dzięki nawiązaniu współpracy FAME z CANAL+ online wydarzenie po raz pierwszy w historii będzie można obejrzeć wyłącznie za pośrednictwem serwisu streaminowego CANAL+ online.
15.04.24, 14:25
| telewizja / VOD » informacje
TVP kontra Fundacja Otwarty Dialog. Nadawca publiczny nie utożsamia się z audycjami ze spornego okresu
W apelacji od wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie Fundacji Otwarty Dialog (i innych) Telewizja Polska S.A. w likwidacji kwestionuje wysokość zasądzonego zadośćuczynienia oraz formę i skalę przeprosin, a także innych zasądzonych środków, które według Sądu pierwszej instancji mają usunąć skutki naruszenia dóbr osobistych. 
15.04.24, 05:00
| telewizja / VOD » informacje
Atak na Izrael: TVP INFO i Polsat News nie zdały egzaminu. TVN24 i TV Republika z najdłuższym programem na żywo
Polskie kanały informacyjne szeroko informowały o wystrzeleniu przez irańską armię w kierunku Izraela drony i pociski. Jednak nie wszystkie zdecydowały się nadawać „na żywo” program nocą.
12.04.24, 13:00
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Warner Bros Discovery oraz Mennica Gdańska wprowadzają na rynek kolekcjonerskie monety „Rick and Morty”
9 kwietnia br. swoją premierę miała moneta kolekcjonerska, która powstała dzięki współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros Discovery Global Consumer Products. W ramach umowy licencyjnej, Mennica Gdańska wprowadza na rynek numizmat z bohaterami animowanego serialu komediowego “Rick i Morty”.
12.04.24, 10:00
| telewizja / VOD » seriale
Minuta ciszy 2. Ruszyły zdjęcia do kontynuacji serialu CANAL+
Rozpoczęły się zdjęcia do dalszej historii Mietka Zasady, emerytowanego listonosza, który zakłada dom pogrzebowy. Za reżyserię ponownie odpowiada Jacek Lusiński, który wraz z Szymonem Augustyniakiem jest również autorem scenariusza.
12.04.24, 07:40
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska w 2023 r.: zysk netto powyżej 50 mln zł
Na koniec 2023 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 294,2 mln zł (+3,3 proc. r/r), głównie za sprawą wzrostu przychodów z nadawania kanałów płatnych i sprzedaży praw licencyjnych. Zysk netto Grupy wyniósł 51,9 mln zł (+8,8 proc. r/r).
11.04.24, 16:15
| telewizja / VOD » seriale
Królowie. Ruszą zdjęcia do nowego serialu historycznego TVP
Rozpoczęły się zdjęcia do serialu historycznego TVP „Królowie”. Tytułowe role grają: Michał Kaszyński (Kazimierz Jagiellończyk) i Krzysztof Świłpa (Władysław Warneńczyk). Produkcja opowiada o synach Jagiełły, ostatnich władcach średniowiecznej Polski.
11.04.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
HISTORY Channel w Bułgarii rusza ze sprzedażą reklam
Od 9 kwietnia br. A+E Networks EMEA uruchomiło sprzedaż czasu reklamowego na HISTORY Channel w Bułgarii.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy