01.07.19, 17:00

Karol Radziszewski stworzył limitowaną edycję butelki Coca-Cola

Limitowana edycja butelki Coca-Coli
Fot.: materiały prasowe

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych - to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzień łączą ludzi na całym świecie, niezależnie od przekonań i pochodzenia. Symboliczna kolacja w ramach kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” stała się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola, zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego.

24 czerwca br., w letnią noc pod gwiazdami z widokiem na Pałac Kultury trzysta osób spotkało się przy wspólnym stole, na zaproszenie Coca-Cola i Placu Defilad. Gościom towarzyszyły opowieści Basi Stareckiej, dziennikarki, blogerki kulinarnej, o potrawach minionych 30 lat czasu transformacji. Świadkiem tych przemian była również Coca-Cola. Symbol pop-kultury, obecna na polskich stołach od kilkudziesięciu lat. Dla Polaków w tamtym czasie synonim wolności, radości, wielkiego świata.

Marka Coca-Cola w kampanii „Razem smakuje lepiej” zaprasza do celebracji chwil spędzonych razem. W reklamie towarzyszącej najnowszej kampanii widzowie zobaczą międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje się właśnie wspólny posiłek. Znaczącym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga „What
a wonderful world”.

Stół, do którego siadamy razem, to miejsce spotkania i dialogu. Zaproszenie kogoś do stołu, to okazanie szacunku i pokazanie, że możemy się różnić, możemy się nie zgadzać, ale szukanie dialogu, i punktów wspólnych, jest wartością nie do przecenienia. Fakt, że Coca-Cola przypomina nam o tym właśnie dziś – w czasach wielu podziałów, nadaje temu większego znaczenia.

Kampania symboliczna kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje” stały się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego, zatytułowanej „Konstelacje”. 

„Wierzę, że ludzie mogą się połączyć, chociaż nieraz wymaga to nie lada gimnastyki, a czasem figur prawie niemożliwych. Czasem dzieli nas kosmiczna odległość, ale przy pewnym wysiłku możemy razem stworzyć konstelację ponad podziałami. Nawet jeśli na chwilę” – mówi artysta o projekcie.. Kultowa butelka Coca-Cola zamieniła się w obiekt sztuki z bardzo ważnego powodu. By dać impuls do zatrzymania się i zapytania” – czy w codziennym biegu uważamy, żeby chwile spędzone razem były prawdziwe i autentyczne? Na ile jesteśmy otwarci i pełni szacunku, wobec tych, których nie znamy?

Karol Radziszewski, to jedna z najważniejszych postaci sztuki współczesnej w Polsce – malarz, performer, autor instalacji, fotografii i filmów video, laureat „Paszportu Polityki”. Pokazuje swoje prace na całym świecie, od warszawskiej Zachęty, przez nowojorskie New Museum aż po VideoBrasil w Sao Paulo.

Polscy konsumenci mogą zobaczyć nową globalną reklamę marki od kwietnia do lipca w najważniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach szerokich działań marketingowych kampania jest widoczna również w sferze digital, wybranych kinach, u influencerów, prasie i materiałach POS. 

Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada zespół McCANN, za przygotowanie materiału w sferze digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR prowadzi Big Picture. 

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.