02.07.19, 08:00

Jacek Olechowski ponownie Prezesem Zarządu IAA Polska

Jacek Olechowski
Fot.: materiały prasowe

Członkowie wybranego w czerwcu br. nowego Zarządu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy zdecydowali, że Prezesem na kadencję 2019–2021 będzie Jacek Olechowski. Wybory na Przewodniczącego przeprowadziła również Rada Nadzorcza Stowarzyszenia – przez najbliższe dwa lata pozostanie nim Jakub Potrzebowski.

Jacek Olechowski funkcję Prezesa Zarządu IAA Polska będzie pełnił już po raz czwarty (jest wybierany na to stanowisko niezmiennie od 2012 r.). Olechowski jest jednym z pomysłodawców Reklamowego Okrągłego Stołu IAA Polska, a także powstałych na jego podstawie „Rekomendacji dla rynku reklamy na lata 2017-2020”. To właśnie ciągła aktualność przedstawionych w tym dokumencie postulatów była jednym z czynników, który wpłynął na decyzję Zarządu o przedłużeniu kadencji dotychczasowego Prezesa Stowarzyszenia.

Olechowski jest prywatnym inwestorem działającym na rynku technologii i mediów od 1996 r., a także założycielem i prezesem holdingu MEDIACAP SA (spółka notowana na parkiecie głównym GPW). Osiągnięcia Prezesa niejednokrotnie zostały docenione zarówno w Polsce, jak i na świecie. W 2005 r. dołączył do grona Young Global Leaders przy Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Jest wiceprezesem zarządu Global Dignity – organizacji pro publico bono założonej przez JE Haakona Księcia Koronnego Norwegii. Od 2017 r. jest też wiceprezesem Polskiej Rady Biznesu.

Wyboru Przewodniczącego dokonała także Rada Nadzorcza, która zadecydowała, że pozostanie nim Jakub Potrzebowski, który pełni tę funkcję od czterech lat. Potrzebowski jest partnerem zarządzającym w grupie komunikacyjnej Group One S.A. Wcześniej przez wiele lat był prezesem ZenithOptimedia Group. Jako jedyny Polak uczestniczył w spotkaniach międzynarodowego komitetu ZenithOptimedia Worldwide. Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu.

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy działa w Polsce od 1993 r. Aktualnie należy do niego już 133 członków. Obowiązki dyrektora generalnego IAA Polska od sześciu lat pełni Jerzy Minorczyk.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.