04.07.19, 15:00
Smaki Bez Granic. Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency
White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola.
Brand w wyniku przetargu wybrał koncepcje agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”. Współpraca ma charakter długofalowy.
„Smaki Bez Granic” to tytuł nowej serii podróżniczo-kulinarnej, która pojawiła się 2 lipca na portalu Onet. Gospodarzem programu został Wiktor Mrozik, który wraz ze swoimi gośćmi ma przybliżać widzom różnorodność kulinarną oraz kulturową Polski i zestawi ją z tradycjami panującymi w innych częściach świata. White Paper Agency opracowała pomysł kreatywny serii, a także nadzorowała jej produkcje. Projekt powstał przy współpracy z domem produkcyjnym F25. Zdjęcia trwały trzy tygodnie i były realizowane w sześciu różnych regionach Polski.
Kolejne odcinki serii będą publikowane od 2 lipca co tydzień na łamach portalu Onet.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze