11.07.19, 12:00

Małgorzata Kożuchowska w nowej kampanii krakowskiej Bonarki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Najnowsza kampania Bonarki ogłasza początek letniej wyprzedaży. W roli głównej wystąpiła Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum.

W letniej kampanii Bonarka zrezygnowała ze sztampowych rozwiązań reklamowych, na rzecz oryginalnego konceptu artystycznej mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Całość kompozycji prowokuje, bawi i uczy. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.

Twarzą kampanii tradycyjnie jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem (SPISKA) opon rusza na zakupy. Wakacyjne rozrywki, modowe dodatki, a nawet portmonetka zostają za nią daleko w tyle. Najważniejsze jest dotarcie na czas na wyprzedaż. Spod kół skutera tryskają różnokolorowe esy-floresy i wodne bicze. Nad całością kompozycji unosi się upierzony na złoto ptak – wilga. Jego wybór nie jest przypadkowy. Wilga to nazwa rzeki, która przepływa przez południowe dzielnice Krakowa i wpada wprost do Wisły. Sąsiaduje także z ulicą Spiską na Podgórzu.

Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy” to gra słowna, która ma w sobie łączyć krakowski dowcip z ideą lokalności. Hasło reklamy należy rozumieć jako życzliwą zachętę do odświeżenia na lato garderoby.

Letnia kampania Bonarki jest widoczna, m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Komentarze

Powiązane

27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.