11.07.19, 12:00
Małgorzata Kożuchowska w nowej kampanii krakowskiej Bonarki
Najnowsza kampania Bonarki ogłasza początek letniej wyprzedaży. W roli głównej wystąpiła Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum.
W letniej kampanii Bonarka zrezygnowała ze sztampowych rozwiązań reklamowych, na rzecz oryginalnego konceptu artystycznej mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Całość kompozycji prowokuje, bawi i uczy. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.
Twarzą kampanii tradycyjnie jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem (SPISKA) opon rusza na zakupy. Wakacyjne rozrywki, modowe dodatki, a nawet portmonetka zostają za nią daleko w tyle. Najważniejsze jest dotarcie na czas na wyprzedaż. Spod kół skutera tryskają różnokolorowe esy-floresy i wodne bicze. Nad całością kompozycji unosi się upierzony na złoto ptak – wilga. Jego wybór nie jest przypadkowy. Wilga to nazwa rzeki, która przepływa przez południowe dzielnice Krakowa i wpada wprost do Wisły. Sąsiaduje także z ulicą Spiską na Podgórzu.
Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy” to gra słowna, która ma w sobie łączyć krakowski dowcip z ideą lokalności. Hasło reklamy należy rozumieć jako życzliwą zachętę do odświeżenia na lato garderoby.
Letnia kampania Bonarki jest widoczna, m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze