15.07.19, 12:00
YouTube za darmo. Wakacyjna oferta Red Bull MOBILE w kampanii agencji Plej
„YouTube za darmo” to kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.
Kampania „YouTube za darmo” to kontynuacja działań realizowanych przez agencję Plej dla marki Red Bull MOBILE w ramach platformy wizerunkowej #takbardzoMOBAJL. Platforma ruszyła w maju, a pierwsza wiosenna kampania prezentowała atrybuty wirtualnego operatora.
Obecne działania komunikacyjne mają na celu poinformowanie o wakacyjnej ofercie pre-paid dostępnej od 5 lipca do końca września br. Koncept kreatywny kampanii opiera się na zabawie elementami ze świata MOBAJL, które kontekstowo przenikają do rzeczywistości.
Kampania prowadzona w social mediach ruszyła 11 lipca i będzie trwać przez całe lato. Plej odpowiada za całą platformę komunikacji, koncept kreatywny kampanii i jego realizację.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze