17.07.19, 09:00
NAJ musi być doskonałe z każdej strony. LOTOS startuje z nową kampanią
Ruszyła niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w sieci, jak i w TV, emitowany jest 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.
Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 r.) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”. Idea kreatywna spotu ma oddawać właśnie tę wielostronność NAJ i pokazywać NAJ od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łączą pracowników LOTOSU z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodach ma korespondować z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.
Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. W kampanii występują również Kajetan Kajetanowicz i Kuba Błaszczykowski, ambasadorzy marki. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz ma wzmacniać również dedykowana witryna kampanii .
W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowania oraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w niestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu była połączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru ma podkreślać fakt, że NAJ LOTOSU musi być doskonałe – z każdej strony. Za podkład muzyczny spotu posłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.
Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za post-produkcję odpowiada TELEVISOR. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze