17.07.19, 09:00

NAJ musi być doskonałe z każdej strony. LOTOS startuje z nową kampanią

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w sieci, jak i w TV, emitowany jest 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.

Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 r.) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”. Idea kreatywna spotu ma oddawać właśnie tę wielostronność NAJ i pokazywać NAJ od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łączą pracowników LOTOSU z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodach ma korespondować z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. W kampanii występują również Kajetan Kajetanowicz i Kuba Błaszczykowski, ambasadorzy marki. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz ma wzmacniać również dedykowana witryna kampanii .

W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowania oraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w niestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu była połączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru ma podkreślać fakt, że NAJ LOTOSU musi być doskonałe – z każdej strony. Za podkład muzyczny spotu posłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za post-produkcję odpowiada TELEVISOR. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.