29.07.19, 17:00

Po pierwsze farmaceuta. Kampania wizerunkowa zawodu farmaceuty

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

22 lipca br., w telewizji zadebiutowała kampania edukacyjna „Po pierwsze farmaceuta”, która ma przybliżyć zawód wykonywany przez 27 tys. osób w Polsce.

W kwietniu br. Fundacja Aflofarm i Naczelna Izba Aptekarska rozpoczęły pierwszą w historii ogólnopolską kampanię wizerunkową zawodu farmaceuty pod nazwą „Po pierwsze farmaceuta”. Dotychczas spot promujący akcję dostępny był przede wszystkim w Internecie, od 22 lipca br. wyświetlany jest na antenach Grupy TVN.

Celem kampanii realizowanej pod honorowym patronatem Ministra Zdrowia, jest pokazanie Polakom, że farmaceuta to nie tylko sprzedawca leków, ale przede wszystkim ekspert w dziedzinie farmakologii i zdrowia. W blisko 14 tys. polskich aptek pracuje w sumie 27 tys. farmaceutów.

Punktem wyjścia kampanii były badania przeprowadzone przez niezależną agencję Biostat na zlecenie Fundacji Aflofarm i Naczelnej Izby Aptekarskiej, którego wyniki zawarto w raporcie „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019”, dostępnym na stronie popierwszefarmaceuta.pl. To pierwsze tak kompleksowe badanie, w którym wzięli udział nie tylko farmaceuci, lecz również pacjenci.

W ramach kampanii, oprócz spotu głównego, powstały także trzy animowane filmy edukacyjne promujące zawód farmaceuty. Pierwszy z nich pokazuje dokładnie w czym farmaceuta może pomóc pacjentowi. Kolejny przybliża edukacyjną drogę, którą każdy z przyszłych farmaceutów musi pokonać. Trzeci film edukacyjny, przedstawia postać farmaceuty szpitalnego – specjalisty odpowiedzialnego za leczenie farmakologiczne pacjentów w szpitalach. Publikacja ostatniego czwartego spotu, zaplanowana została na początek sierpnia. Film poruszy temat opieki farmaceutycznej i pokaże, jaką rolę może odgrywać farmaceuta w polskim systemie opieki zdrowotnej, o ile rozwiązanie to zostanie wprowadzone w naszym kraju w sposób systemowy.

Emisja głównego spotu wizerunkowego „Po pierwsze farmaceuta” w telewizji jest kolejnym działaniem realizowanym w ramach promocji inicjatywy. Emisja spotu rozpocznie się 22 lipca na kanałach Grupy TVN: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła oraz HGTV.

Akcję edukacyjną zakończy merytoryczna debata na temat przyszłości zawodu farmaceuty w Polsce, która odbędzie się 26 września, podczas Ogólnopolskiego Dnia Aptekarza.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.