01.08.19, 15:00
Naklejki magnetyczne na bankomatach Euronet Polska w kampanii Blikomanii
Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK..
Naklejki magnetyczne o wymiarach 130x60 cm na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z nowych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Naklejki magnetyczne z reklamą umieszczono na urządzeniach zlokalizowanych w strategicznych punktach, sprofilowanych pod kątem grupy docelowej kampanii
Kampania prowadzonna jest również w prasie, radiu, telewizji oraz internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze