05.08.19, 11:00
Coca-Cola Energy. Napój energetyzujący z silną kampanią wprowadzającą
W portfolio marki Coca-Cola debiutuje napój energetyzujący. Producent zaplanował silną kampanię wspierającą wprowadzenie nowego produktu.
Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
Coca-Cola Energy to także charakterystyczna i atrakcyjna identyfikacja wizualna. Nowość została stworzona z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania.
Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.
Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa trzy miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze