09.08.19, 11:00

Sport.pl promuje aplikację piłkarską Football LIVE

Aplikacja mobilna
Fot.: materiały prasowe

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – to wszystko ma się znaleźć w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.

Od początku czerwca br. w sklepie Google Play dostępna jest aktualizacja aplikacji mobilnej dla fanów piłkarstwa. Aplikacja Football LIVE łączy funkcję livescore – prezentowane na żywo wyniki blisko 80 rozgrywek z całego świata – z newsami i analizami wydarzeń piłkarskich tworzonymi przez doświadczonych dziennikarzy Sport.pl. Aplikację Football LIVE na urządzenia z systemem Android można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play.

W aplikacji Football LIVE użytkownicy mogą znaleźć wyniki meczów, terminarze poszczególnych lig wraz z informacją o nadchodzących spotkaniach oraz aktualne tabele. Użytkownicy mogą sprawdzić także składy drużyn, strzelców bramek i poznać najważniejsze wydarzenia. Poza bieżącymi wynikami, aplikacja przedstawia również relacje na żywo, skróty wideo, a także newsy ze świata piłki nożnej – w Football LIVE znajdują się wszystkie najświeższe informacje na temat piłkarskich transferów, opinie cenionych ekspertów, wywiady, oceny i analizy.

Od 9 sierpnia br. aplikacja Football LIVE jest promowana w internecie (m.in. w mediach społecznościowych, na stronach Gazeta.pl i Sport.pl), w radiu (stacje radiowe: Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio RMF FM ), na nośnikach reklamy zewnętrznej (Jet Line) oraz w kinach sieci Helios.

Football LIVE to druga aplikacja mobilna przygotowana przez zespół Sport.pl.

Komentarze

Powiązane

22.05.23, 06:30
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Marzena Tabor przechodzi do Rzeczpospolitej. Zostanie szefową redakcji online
1 czerwca br. Marzena Tabor obejmie stanowisko szefowej redakcji online „Rzeczpospolitej”. Będzie odpowiedzialna za rozbudowę i zarządzanie redakcją internetową rp.pl.
15.05.23, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LifeTube Labels pomoże twórcom dzielić przychody
Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
13.05.23, 16:48
| internet » informacje
Allegro zadebiutowało w Czechach
Start allegro.cz rozpoczyna nowy etap ekspansji platformy i jej partnerów w regionie. Kupujący z Czech mogą korzystać z allegro.cz - lokalnej odsłony Allegro.
12.05.23, 13:30
| internet » informacje
Ruszyła nowa sekcja tematyczna w serwisie Onet Kobieta
Onet rozszerzył swoją ofertę o nową sekcję Onet Rodzina, poświęconą tematyce rodziny, rodzicielstwa oraz relacji z seniorami, która nie skupia się jedynie na opiece nad wnukami.
11.05.23, 07:30
| internet » informacje
Komputronik nawiązał współpracę z android.com.pl
Firma Komputronik i internetowy serwis informacyjny android.com.pl nawiązały współpracę, która pozwoli na zacieśnienie relacji między dwoma liderami rynku technologicznego – z obszaru handlu i mediów. 
10.05.23, 15:00
| internet » informacje
Spalić piekło. Nowy podcast Marty Grzywacz i Michała Wójcika w Onet Audio
„Spalić piekło” to nowy podcast autorstwa Marty Grzywacz i Michała Wójcika opowiadający o buntach w obozach zagłady w czasie II wojny światowej. Seria obejmuje 10 odcinków i w dniu premiery – 11 maja – będzie w całości dostępna w aplikacji Onet Audio i na Newsweek.pl.
09.05.23, 15:30
| internet » informacje
Sędzia wróg. Miniserial Sport.pl o przemocy w stosunku do sędziów niższych lig piłkarskich
Serwis Sport.pl przygotował miniserial „Sędzia wróg” poruszający temat przemocy fizycznej i werbalnej w stosunku do sędziów niższych lig piłkarskich. Premiera cyklu odbyła się 8 maja br.
09.05.23, 12:10
| internet » ludzie
Alina Makarczuk dyrektorką ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl
Agora stworzyła stanowisko dyrektorki ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl, które objęła Alina Makarczuk.
09.05.23, 10:41
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa WP kupiła platformę marketingową Samito
Wirtualna Polska rozszerza możliwości platformy WP Ads. Spółka kupiła system Samito, dostarczający sklepom internetowym rozwiązania automatyzacji marketingu.
08.05.23, 06:30
| internet » badania rynku
Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych. Raport IMM i Demagoga
Od 1 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r. odnotowano łącznie niemal 300 tys. wpisów i komentarzy deprecjonujących Ukrainę i Ukraińców. W lutym i w marcu br. skala antyukraińskiej propagandy utrzymywała się na podobnym poziomie, co oznacza, że średnio publikowanych jest 84 takich treści na godzinę.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.