02.10.07, 22:22
Słodkie Upominki partnerem SAR
Firma Słodkie Upominki, specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – po roku współpracy – została oficjalnym „słodkim” partnerem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
Pierwszy projekt firma Słodkie Upominki zrealizowała dla Stowarzyszenia Agencji Reklamowych na ubiegłoroczną galę konkursu EFFIE. Od tamtej pory produkty Słodkich Upominków obecne są na wszystkich najważniejszych imprezach organizowanych przez SAR. Podczas konferencji Media Trendy 2007 pojawiły się Promo Rollery, których zawartość stanowiły cukierki. Na gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy wszyscy goście otrzymali czarno-białe bombonierki, których opakowanie swoją grafiką nawiązywało to logotypu KTR-u.
W ubiegłym roku dla wszystkich członków SAR-u przygotowano bożonarodzeniowe prezenty w postaci metalowych puszek, których zwartość stanowiły oryginalne belgijskie praliny. Z kolei wszyscy absolwenci tegorocznej edycji Szkoły Strategii Marki otrzymali „słodkie cenzurki” w postaci bombonierek z logotypem SSM.
Komentarze