05.09.19, 13:00
Katarzyna Cegiełka przeszła do ZPR Media
Katarzyna Cegiełka dołączyła do spółki ZPR Media jako dyrektor sprzedaży. Zakres jej obowiązków obejmuje komercjalizację oferty firmy. ZPR Media SA realizuje projekty z obszaru produkcji programów TV, kreacji i produkcji kontentu wideo dla klientów komercyjnych, jak również oferuje usługi studyjne i technologię telewizyjną.
Cegiełka od 2015 r. pracowała w Polsat Media, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję szefa projektu Polsat Media AdTube. Odpowiadała za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach, jak: „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka”, „ Top Chef” i inne. Pracowała również w Tailor Made PR i Cube Group.
Katarzyna Cegiełka jest absolwentką Akademii im. Leona Koźmińskiego na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Socjologia.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze