07.09.19, 13:00

Innowacyjna reklama promująca Chicago Fire na kurtynie LED

Kampania serialu z oferty kanału FOX
Fot.: materiały prasowe

Niestandardowa akcja promująca serial „Chicago Fire” prezentowana była na ekranie Screen Network. Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

Na 165-metrowej kurtynie LED umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” kanał FOX wspólnie z firmą Screen Network przeprowadził kampanię wykorzystującą możliwości sztucznej inteligencji.

Zainstalowany przy ekranie system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą wykrycia pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”, który poświęcony jest służbom ratowniczym.

Za przygotowanie kampanii oraz kreacji odpowiadała telewizja FOX, natomiast za realizacją techniczną stoi Think DOOH nowo powołana jednostka innowacyjna w strukturze firmy Screen Network. System analizy obrazu opracowała firma Veturai.

Komentarze

Powiązane

09.07.24, 13:25
| telewizja / VOD » informacje
TVP zawiadamia Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Agnieszka Romaszewska-Guzy: domagam się zaprzestania szkalowania mnie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna złożyła do Prokuratury Okręgowej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym, oszustwa oraz fałszerstwa faktur przez byłą dyrektor TVP i inne osoby pełniące funkcje kierownicze oraz współpracujące z TVP S.A. w likwidacji. 
09.07.24, 11:27
| telewizja / VOD » informacje
Eleven Sports z wyłącznymi prawami do transmisji Bundesligi od sezonu 2025/26
Od sezonu 2025/26 do końca 2028/29 Eleven Sports uzyskało wyłączne prawa do transmisji rozgrywek piłkarskich Bundesligi i 2. Bundesligi w Polsce.
08.07.24, 19:15
| telewizja / VOD » informacje | kultura » informacje
TVN Warner Bros. Discovery Partnerem Strategicznym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN pozyskało nowego Sponsora Strategicznego, nawiązując współpracę z TVN Warner Bros. Discovery.
07.07.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Pięć muzycznych, dodatkowych kanałów w pakiecie Basic w Televio
Telewizja internetowa Televio na czas wakacji udostępni abonentom pakietu BASIC dodatkowe, muzyczne stacje.
07.07.24, 12:00
| telewizja / VOD » ludzie
Jeremy Diamond korespondentem CNN w Jerozolimie
CNN powołało Jeremy'ego Diamonda na stanowisko międzynarodowego korespondenta w Jerozolimskiej siedzibie stacji.
06.07.24, 23:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem. II sezon formatu w Onecie
W niedzielę, 30 czerwca br. o godz. 10:00 na stronie głównej Onet.pl i na kanale YouTube Onet On Tour pojawił się premierowy odcinek II sezonu programu „Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem”. Dziennikarz pokaże internautom Dalmację.
05.07.24, 08:37
| telewizja / VOD » informacje
Letnie propozycje w Music Box
1 lipca br. kanał Music Box wprowadza na antenę kilka wakacyjnych nowości.
04.07.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na antenach Eurosportu i platformie Max. Znani dziennikarze będą komentować konkurencje
Eurosport i platforma Max na czas Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 buduje grupę komentatorów i ekspertów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą z odbiorcami.
04.07.24, 11:35
| telewizja / VOD » seriale
Włatcy móch powracają do Czwórki. Jesienią nowe odcinki
Animacja Czwórki „Włatcy móch” powraca na antenę stacji Nowa seria produkcji pojawi się w jesiennej ramówce. W czasie wakacji stacja przypomni wszystkie dotychczasowe sezony serialu.
04.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Aż 280 mln zł. Rekordowa wypłata z Ekstraklasy za sezon 2023/24 dzięki m.in. sprzedaży praw do transmisji TV
Ekstraklasa w sezonie 2023/24 wypłaciła klubom 280,2 mln zł, a ok. 9,5 mln zł trafiło do PZPN. Środki pozyskane przez spółkę pochodzą głównie ze sprzedaży krajowych i międzynarodowych praw do transmisji TV oraz scentralizowanych praw marketingowych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.