08.09.19, 12:04

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Fot.: materiały prasowe

Spośród setek milionów firm na całym świecie tylko nielicznym udaje się osiągnąć upragniony sukces. Konkurencja jest ogromna i coraz trudniej przebić się ze swoim pomysłem, nawet jeśli wydaje się bardzo innowacyjny. Czym skusić odbiorcę i jak zwiększyć krąg swoich kontrahentów?

Pomysłowy gadżet niejedno ma imię

Firmowe upominki to doskonały pomysł na zainteresowanie odbiorcy swoją ofertą. Drobna rzecz może dać ogromne korzyści dla firmy, jeśli prezent wręczany jest w odpowiednich okolicznościach. Rodzaj upominku powinien być dopasowany do konkretnej grupy odbiorców – w jednej sytuacji świetnie sprawdzą się długopisy, breloki czy notes, w innej warto wręczyć drobny gadżet elektroniczny czy eleganckie pióro. Możliwości jest wiele, a każda z tych opcji zazwyczaj nie oznacza wysokich kosztów dla firmy. Dlaczego warto rozważyć tę formę reklamy?

Pretekst do rozmów

Wręczenie upominku jest znakomitą okazją do nawiązania dialogu i przedstawienia odbiorcy misji swojej firmy, a także oferty. W wielu przypadkach tego typu spotkania nie kończą się jedynie na wymianie wizytówek. Umiejętnie przeprowadzona rozmowa pozwala poszerzyć grono kontrahentów, co przełoży się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Taka forma reklamy powinna być wykorzystywana szczególnie przez młode firmy, które planują dynamicznie wkroczyć na rynek ze swoją ofertą.

Reklama firmy w szerszym gronie

Wręczony upominek z firmowym logo reklamuje przedsiębiorstwo w dalszym otoczeniu. Pomysłowy i estetycznie wykonany gadżet z pewnością przykuje wzrok osób przebywających w pobliżu. Dzięki temu wieść o firmowej działalności sama niesie się dalej. Drobiazgi z firmowym logo to od wielu lat niezmiennie jedna z najskuteczniejszych form reklamy.

Synonim solidności

Gadżety reklamowe stanowią część wizerunku firmy. Powinny być wykonane z najwyższą starannością i z dbałością o każdy detal. Taki upominek identyfikowany jest z firmą, zatem warto zwrócić uwagę na estetykę wykonania. Odbiorcy postrzegają firmę przez pryzmat tego, co ma do zaoferowania, także w formie drobnych reklamowych upominków. Jeśli gadżet jest zatem wykonany starannie, odbiorca pomyśli, że w taki właśnie sposób działa całe przedsiębiorstwo.

Siła gadżetów

Wiele firm skupia swoją działalność jedynie wokół Internetu. Tymczasem nie wszyscy są aktywnymi użytkownikami sieci i portali społecznościowych. Reklama w Internecie może zostać zapomniana w kilka minut, natomiast upominek z firmowym logo będzie tkwił w świadomości odbiorcy dopóty, dopóki będzie z niego korzystał. Gadżety reklamowe to dziś jedna z najtańszych form promocji swojej firmy.

W co zatem warto zainwestować? Niesłabnącą popularnością cieszą się filiżanki i kubki termiczne. W stałym obrocie są także długopisy i inne akcesoria piśmiennicze, a także notatniki, wizytowniki czy kalendarze. Ciekawą opcją jest odzież w formie czapek lub koszulek z firmowym logo, natomiast nieco bardziej wytrawnym graczom poleca się eleganckie zapalniczki, luksusowe pióra czy uchwyty na telefon.

Artykuł powstał we współpracy z Versus-reklama.pl.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.