09.09.19, 18:00

OX Media współpracuje z marką Obsessive

Logotypy marek
Fot.: materiały prasowe

Obsessive - marka produkującą bieliznę oraz OX Media rozpoczynają współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera, UGC - relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, które będą wdrażane z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.

Big Idea marki ma zawierać się w głównym haśle - #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku, a komunikacyjnie umożliwia swobodne modyfikacje i żonglowanie przekazem w zależności od potrzeb brandu. Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Taki też Tone of Voice zyska brand, w którego DNA zakorzeniona zostanie dobra zabawa, pokonywanie barier i przełamywanie rutyny w związku.

Dobór odpowiedniego tonu przekazu i propozycja przemyślanej strategii dla naszych profili, która będzie miała realny wpływ na konwersję, był tym, na co wracaliśmy uwagę w propozycjach agencji. Szukaliśmy kogoś, kto świetnie wczuje się w archetyp Jestera i odda jego charakter. Co nie jest prostym zadaniem w świetle postrzegania bielizny seksownej przez pryzmat kochanki. Ważnym wyznacznikiem były dla nas także propozycje Key Visual, które w tej realizacji świetnie spełniły swoją funkcję, jednocześnie intrygując, zwracając uwagę, jak i świetnie ukazują nasze produkty” - mówi Natalia Front, Marketing Director Obsessive.

Stworzona przez OX Media strategia zakłada zgodnie z głównym hasłem #RazemLepiej współtworzenie komunikacji marki przez użytkowników. Uwzględniono zarówno współpracę z influencerami, jak i wykorzystywanie UGC odbiorców. Ważną częścią strategii ma być wykorzystanie formatów i cykli, które mają za zadanie angażowanie i tworzenie więzi z użytkownikami, a także zbieranie opinii na temat produktów. Celem komunikacji jest stworzenie wizerunku love brand oraz zaangażowanej społeczności wokół marki.

Nowa strategia marki uzupełniona została o wyraz kreatywny w postaci Key Visual, oddający zmodyfikowany przekaz marki. Strategia komunikacji będzie realizowana przy współudziale agencji na kanałach społecznościowych marki - Facebook oraz Instagram.

Komentarze

Powiązane

20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.