10.09.19, 16:00

Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Dan Cake, producent działający w branży piekarniczo-cukierniczej, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!

Bohaterkami jesiennej odsłony Smaku Beztroski od Dan Cake są nowe wersje smakowe sztandarowego produktu spółki, jakim są klasyczne bułeczki mleczne. W ramach kampanii przez cały wrzesień prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta kreatywnym przekazem w kanałach social media spółki. Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Kampania billboardowa będzie prowadzona w największych aglomeracjach w Polsce: Bydgoszczy, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Warszawie oraz we Wrocławiu. Wspierać ją będą kampanie w kanałach social media spółki, na kanale You Tube oraz na stronie internetowej, na której zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe przygotowane wiosną tego roku do promocji Smaku Beztroski.

Reklama billboardowa jest prowadzona przez cały wrzesień. W październiku firma rozpocznie kolejną odsłonę kampanii billboardowej pod zmienionym hasłem oraz specjalne akcje samplingowe, które będą prowadzone w kilku największych miastach w Polsce.

Pod koniec maja tego roku Dan Cake rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię promującą Smak Beztroski. W ramach tej kampanii eksponowane były kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak: wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.

Kampania, w ramach której powstało siedem, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypiczne potrzeby konsumentów. Zamierzeniem twórców było stworzenie postaci nieco przerysowanych, dzięki czemu klimat filmów jest lekki i humorystyczny.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.