10.09.19, 15:00
Jesteś tym, co jesz. Druga odsłona kampanii Carrefour
Ruszyła druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”.
Wrześniowa kampania Carrefour BIO stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach długo dojrzewających warzyw i owoców. W internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl, która pojawiła się już w pierwszej odsłonie kampanii BIO, dlatego w naturalny sposób kontynuuje rozmowę o zdrowym jedzeniu i ekologicznych zakupach.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych, przygotowała kampanię wspierającą: działania w social mediach, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają: Arena Media, K2 Media i Performics.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze