10.09.19, 08:00

Tydzień w TV: TVP1 liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Kanał TVP1 był najchętniej oglądany w grupie 4+, a TVN w targecie komercyjnym - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 września 2019 r. 

W grupie 4+ na pozycję lidera wysunęła się Jedynka osiągając aż 9,89 proc. udziału w rynku (wzrost o 0,32 p.p. w porównaniu do poprzedniego tygodnia). Na drugie miejsce spadł Polsat (mimo wzrostu o 0,02 p.p.), a trzecie TVN (wzrost aż o 1,67 p.p.). Próg 8 proc. przekroczyła Dwójka. Spory wzrost zanotowała Czwórka (z 3,14 proc. do 3,9 proc.). Świetny wynik uzyskał Polsat Sport (1,28 proc.).

W grupie komercyjnej na pozycję lidera wysunął się kanał TVN, który osiągnął aż 12,08 proc. udziału w rynku (wzrost 1,83 p.p.). Na drugie miejsce spadł Polsat (strata 0,26 p.p.), a trzecie miejsce obroniła TVP2 (wzrost o 0,86 p.p. do poziomu 7,06 proc. udziału w rynku). Czwarte miejsce zajęła TVP1 (6,96 proc.), a piąte Czwórka (3,57 proc.). Duży udział w rynku uzyskał TVP Sport (aż 1,64 proc.).

W grupie 4+ najpopularniejszym programem była powtórka serialu "M jak miłość" (3,25 mln widzów). Drugie miejsce zajął reality show "Rolnik szuka żony" (3 mln widzów), a trzecie miejsce mecz piłki nożnej Słowenia-Polska (2,9 mln widzów). Sporą widownią zanotował pierwszy odcinek nowego sezonu programu "Mam talent!" (2,4 mln widzów). Co ciekawe, w TOP 20 pojawił się serial "Na Wspólnej" z wysokim wynikiem (2 mln widzów).

W targecie 16-49 największą widownię zanotowały "Kuchenne rewolucje" (blisko 1,2 mln widzów). Drugie miejsce zajął mecz Słowenia - Polska (1,15 mln widzów), a trzecie serial "M jak miłość" (1,12 mln widzów). Świetny wynik uzyskał program "Mam talent!" (1,03 mln widzów), a także pierwszy odcinek serialu "39 i pół tygodnia" (1,01 mln widzów), czy "Top Model" (913 tys. widzów). W TOP 20 pojawił się serial "Przyjaciółki" (836 tys. widzów), ale także powtórka programu "Nasz nowy dom" (813 tys. widzów, lepszy wynik niż premiera programu). Top 20 zamyka "The Voice of Poland: Przesłuchania w ciemno". Część wyemitowaną pomiędzy 21:55 a 23:05 oglądało 801 tys. widzów.

W targecie 16-59 TOP 20 zamyka premierowa emisja programu "Ninja Warrior Polska” (Polsat), który oglądało prawie 1,1 mln widzów.

TOP 20 najchętniej oglądanych kanałów, udział w rynku, target 4+

  26-08-2019 - 01-09-2019 02-09-2019 - 08-09-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVP1 535 174 9,57% 588 535 9,89%
Polsat 538 451 9,63% 574 169 9,65%
TVN 412 646 7,38% 538 556 9,05%
TVP2 405 659 7,25% 483 387 8,12%
TVN24 272 980 4,88% 270 142 4,54%
TVP INFO  238 581 4,27% 231 805 3,90%
TV4 175 681 3,14% 228 449 3,84%
TVN7  189 817 3,39% 187 315 3,15%
TV PULS  169 251 3,03% 183 753 3,09%
TTV - Twoja Telewizja 138 871 2,48% 136 907 2,30%
TVP Sport 94 116 1,68% 107 702 1,81%
Puls 2 111 271 1,99% 105 153 1,77%
Polsat2 95 491 1,71% 96 156 1,62%
TV6 89 201 1,59% 93 105 1,56%
TVP Seriale 94 268 1,69% 89 152 1,50%
Polsat Sport 59 225 1,06% 76 421 1,28%
TVP ABC 70 012 1,25% 73 410 1,23%
Polsat News 75 132 1,34% 67 713 1,14%
Stopklatka 60 029 1,07% 64 323 1,08%
TVP3  60 564 1,08% 60 889 1,02%

TOP 20 najchętniej oglądanych kanałów, udział w rynku, target 16-49

  26-08-2019 - 01-09-2019 02-09-2019 - 08-09-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 208 897 10,35% 265 007 12,08%
Polsat 226 746 11,24% 241 027 10,98%
TVP2 125 154 6,20% 154 966 7,06%
TVP1 121 633 6,03% 152 616 6,96%
TV4 68 295 3,39% 78 355 3,57%
TTV - Twoja Telewizja 77 555 3,84% 75 357 3,43%
TVN7  68 840 3,41% 70 456 3,21%
TV PULS  71 760 3,56% 69 095 3,15%
TVN24 52 604 2,61% 51 908 2,37%
Puls 2 42 389 2,10% 42 178 1,92%
TVP INFO  36 212 1,79% 39 528 1,80%
TVP Sport 28 241 1,40% 36 042 1,64%
TV6 34 101 1,69% 32 413 1,48%
TVP Seriale 36 385 1,80% 32 269 1,47%
Polsat2 30 161 1,49% 31 026 1,41%
TVP ABC 26 708 1,32% 29 820 1,36%
Polsat Sport 14 892 0,74% 24 228 1,10%
Super Polsat  23 789 1,18% 21 970 1,00%
TVN Turbo 21 271 1,05% 21 206 0,97%
Polo TV 17 891 0,89% 20 995 0,96%

TOP 20 najchętniej oglądanych programów, target 4+

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-09-02 20:55 - 21:40 3 247 997 22,92%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2019-09-08 21:17 - 22:03 3 007 934 20,65%
ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PILCE NOZNEJ - EURO 2020 /TRANSMISJA/ SLOWENIA - POLSKA TVP1 2019-09-06 20:38 - 22:41 2 899 359 21,41%
FAKTY   TVN 2019-09-08 18:59 - 19:21 2 850 638 20,66%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-09-03 20:10 - 20:34 2 694 758 19,14%
MISTRZOSTWA EUROPY W SIATKÓWCE KOBIET /TRANSMISJA/ POLSKA - NIEMCY TVP1 2019-09-04 20:36 - 23:02 2 550 279 19,74%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2019-09-05 20:35 - 21:18 2 454 159 17,03%
FAMILIADA /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-09-08 14:00 - 14:25 2 424 627 21,64%
KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-09-08 14:39 - 15:09 2 421 302 21,55%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2019-09-07 20:02 - 21:40 2 396 981 17,09%
WYDARZENIA   Polsat 2019-09-08 18:50 - 19:16 2 353 172 17,41%
MISTRZOSTWA EUROPY W SIATKÓWCE KOBIET /TRANSMISJA/ TURCJA - POLSKA TVP1 2019-09-07 18:22 - 20:15 2 330 051 19,18%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2019-09-04 20:55 - 21:44 2 299 943 16,05%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2019-09-05 20:55 - 21:29 2 215 348 15,54%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2019-09-05 21:31 - 22:35 2 201 516 17,68%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2019-09-05 21:32 - 22:20 2 197 676 17,17%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-09-08 19:46 - 19:59 2 191 773 14,59%
WIADOMOŚCI   TVP1 2019-09-08 19:30 - 20:01 2 178 305 14,67%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2019-09-05 20:16 - 20:53 2 057 715 14,45%
PROGNOZA POGODY   TVP1 2019-09-05 20:07 - 20:10 2 005 898 14,69%

TOP 20 najchętniej oglądanych programów, target 16-49

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2019-09-05 21:31 - 22:35 1 197 677 24,11%
ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PILCE NOZNEJ - EURO 2020 /TRANSMISJA/ SLOWENIA - POLSKA TVP1 2019-09-06 20:38 - 22:41 1 146 474 21,86%
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-09-03 20:55 - 21:40 1 122 951 20,73%
FAKTY   TVN 2019-09-02 19:00 - 19:26 1 083 010 24,82%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2019-09-08 20:00 - 21:30 1 032 713 17,08%
39 I PÓŁ TYGODNIA /SER.KOM.POL./  TVN 2019-09-08 21:31 - 22:34 1 011 810 18,60%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2019-09-05 20:16 - 20:53 990 692 18,97%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2019-09-08 19:29 - 19:33 961 862 18,31%
WYDARZENIA   Polsat 2019-09-08 18:50 - 19:16 957 176 19,12%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2019-09-05 20:55 - 21:29 923 133 17,31%
TOP MODEL /REALITY SHOW POL./  TVN 2019-09-02 21:29 - 22:59 913 050 19,12%
MISTRZOSTWA EUROPY W SIATKÓWCE KOBIET /TRANSMISJA/ POLSKA - NIEMCY TVP1 2019-09-04 20:36 - 23:02 910 282 18,86%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-09-08 19:46 - 19:59 896 956 16,10%
PROGRAMATOR   TVN 2019-09-05 20:37 - 20:40 887 639 16,81%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2019-09-02 20:08 - 20:13 843 655 17,06%
PRZYJACIÓŁKI /SER.FAB.POL./  Polsat 2019-09-05 21:09 - 22:09 835 879 15,92%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-09-03 20:10 - 20:34 828 532 16,59%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2019-09-08 21:17 - 22:03 823 116 13,75%
NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./ /R/ Polsat 2019-09-08 17:47 - 18:43 813 239 18,13%
THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./  TVP2 2019-09-07 21:54 - 23:06 801 203 16,91%

Dane: NAM

Komentarze

Powiązane

04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 11:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Szlagier TV i Radio Best rozpoczynają współpracę. Będzie Bestowa Lista Szlagier TV
Telewizyjna muzyczna Szlagier TV oraz chorzowskie Radio Best rozpoczynają współpracę. Na antenie Szlagier TV pojawi się „Bestowa Lista Szlagier TV”, którą poprowadzą dziennikarze Radia Best.
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
01.09.24, 20:01
| telewizja / VOD » informacje
Startuje wPolsce24. Jarosław Kaczyński pierwszym Gościem Wiadomości
2 września br. wystartuje nowy kanał informacyjny wPolsce24, należący do spółki Fratria. Tworzyć ją będą w znacznej części ludzie związani z poprzednią ekipą Telewizji Polskiej.
31.08.24, 15:34
| telewizja / VOD » seriale | prasa » informacje
Super Seriale. Nowy format wideo Super Expressu
W sobotę, 31 września br. zadebiutuje seria wideo „Super Seriale”. Nowy format „Super Expressu” prowadzą Filip „Rudanacja” Antonowicz i Agnieszka Pyź.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.