19.09.19, 13:00

Głosuję na miłość. Kampania wyborcza osób LGBT

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

18 września br. ruszyła kampania wyborcza „Głosuję na miłość”. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy chcą udowodnić, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.

Plakaty wyborcze, spoty z twarzami kampanii, billboardy, ulotki, wiec wyborczy – wszystko jest jak w standardowej kampanii wyborczej z tą różnicą, że miejsce pustych politycznych obietnic zajmą wartości bliskie osobom LGBT, czyli lesbijkom, gejom, osobom biseksualnym i transpłciowym. Taka ma być kampania „Głosuję na miłość”.

„Miłość czy nienawiść? Dla mnie wybór jest prosty! Dlatego w tych wyborach głosuję na polityczki i polityków, którzy wspierają prawa osób LGBT” – to tekst Deklaracji Równości, który można przeczytać na stronie akcji stanowiącej serce kampanii Głosuję na miłość. Z plakatów i billboardów rozklejonych w całej Polsce oraz w spotach wyborczych emitowanych w mediach społecznościowych do podpisania Deklaracji zachęcać będą: tancerz Michał Piróg, aktywistka Areta Szpura, influencer Piotr Grabarczyk, paraolimpijka Karolina Hamer, dziennikarz Anton Ambroziak, pisarz Marcin Szczygielski oraz blogerka Sylwia Ryba – osoby LGBT, które wraz z sojusznikami i sojuszniczkami chcą, aby w tych wyborach wygrała miłość.

Elementem także tej kampanii wyborczej jest wiec. 29 września w warszawskim klubie Niebo odbędzie się Wiec Wyborczy dla Równości. Każda osoba, która przyjdzie na wiec, będzie mogła zrobić sobie swój własny plakat wyborczy. Plakat będzie zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej, żeby można było go potem umieścić na Facebooku czy Instagramie z hasztagiem #głosujęnamiłość. W całej Polsce staną ścianki wyborcze kampanii, na tle których będzie można sobie zrobić zdjęcie - plakat, a dodatkowo na Facebooku będzie można skorzystać ze specjalnej nakładki na zdjęcie profilowe.

Organizatorem akcji jest Kampania Przeciw Homofobii. Partnerem jest VMLY’ Poland.

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.