14.10.19, 14:00
Cenię sobie! Ceneo.pl z nową komunikacją już bez Zosi
11 października br., serwis Ceneo.pl ruszył z nową kampanią reklamową. Spoty z serii „Cenię sobie” to dynamiczny przegląd najważniejszych korzyści, jakie Ceneo.pl daje osobom korzystającym z tej porównywarki na co dzień.
Ceneo.pl po dwóch latach zmieniło koncepcję swojej kampanii reklamowej. Serwis zrezygnowało z bohaterki Zosi na rzecz dynamicznego i przejrzystego sposobu przypominania użytkownikowi, dlaczego w trakcie zakupów internetowych warto skorzystać z tego serwisu. W reklamie wyróżniono kilka kluczowych funkcji Ceneo.pl. „Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników” – wyjaśnia Dariusz Grabowski dyrektor departamentu rozwoju produktu.
Ceneo.pl przygotowując nową kampanię reklamową, stworzyło też spoty, które będą nawiązywały do takich akcji jak Black Friday czy organizowanej przez serwis własnej akcji - Dzień Darmowej Wysyłki. Nowe spoty będzie można zobaczyć głównie w mediach społecznościowych, sieciach kin (Helios i Multikino) i serwisach VOD. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza sześciosekundowa wersja.
Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside, która została wybrana przez Ceneo.pl w ramach zamkniętego przetargu.
Serwis Ceneo.pl swoje działania promocyjne będzie realizował do 26 grudnia. Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl od 11 października można oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze