12.11.19, 16:00
#najlepiej. Kampania usługi eKonto dla Młodych marki mBank
mBank zaprezentował nową odsłonę kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych”.
Trzonem trwającej komunikacji jest kampania w internecie, w której wykorzystywanych jest pięć filmów pod hasłem „#najlepiej”. Działania prowadzone są także w kanałach wspierających – w obszarze social mediów to: YouTube, Facebook i Instagram – oraz w mediach OOH.
Strategię i koncepcję kampanii, nadzór produkcyjny i kompleksowe działania w internecie realizuje Energy BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska. Produkcją materiałów do kampanii zajęła się Flota Filmowa.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze