26.11.19, 10:00
Cielecka, Musiał i Kuźniar na opakowaniach CHIVAS Regal. Whisky z kampanią promocyjną w sieciach handlowych
Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada br. na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem kampanii.
W połowie października br. marka CHIVAS wraz z ambasadorami zainicjowała kampanię „Success is a blend”, w której podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Twarzami kampanii są Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar.
Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”. Każdy z ambasadorów kampanii odzwierciedla wartości bliskie wybranemu wariantowi whisky.
W ramach kampanii promocyjnej, w 30 halach Carrefour przez cały listopad funkcjonują specjalne bramy wejściowe „Success is a blend” do sekcji alkoholowych oraz naklejki podłogowe. Ponadto do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w listopadzie i w grudniu w sieci Auchan, produkty marki CHIVAS będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.
Za opracowanie wizualne kampanii odpowiada IQ Marketing oraz DEDADI. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies. Zakup powierzchni handlowych koordynuje Wyborowa Pernod Ricard.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze