10.12.19, 09:00
BrandLift wkracza na rynek agencji marketingu influencerskiego
Debiutuje BrandLift - agencja marketingu influencerskiego działająca zgodnie z filozofią marketingu 4.0, realizująca kampanie na Instagramie i docelowo innych kanałach społecznościowych.
Nowy podmiot ma specjalizować się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów.
Zespół agencji tworzą osoby z doświadczeniem mediowym i marketingowym, zdobywanym podczas realizacji kampanii dla marek z wielu branż. Agencję reprezentuje ekspert – Karina Hertel, która swoje menadżerskie 15-letnie doświadczenie zdobywała w największych mediowych firmach w Polsce, ostatnio jako Dyrektor Zarządzająca w Grupa Onet - RAS Polska.
„BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek” – podkreśla Karina Hertel, ekspert BrandLift.
Agencja zbudowała autorską platformę do prowadzenia kampanii i automatyzacji całego procesu na linii Influencer – Agencja – Klient. Profile influencerów są analizowane pod kątem ich wiarygodności i deklarowanych parametrów kont, jak również dopasowywane do wymaganych do osiągnięcia wskaźników kampanii.
Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze