27.01.20, 10:00
Streetcom zmienia kolorystykę i logo
Agencja experience marketingu Streetcom wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma zdecydowała się na zmianę logotypu i kolorystyki, powstała też nowa strona internetowa.
Rebranding identyfikacji wizualnej Streetcom obejmuje wszystkie kanały, w tym stronę internetową, aplikację mobilną, profile w mediach społecznościowych, a także logo i materiały wewnętrzne. Główny ciężar zmian spoczywa na nowej kolorystyce i charakterze użytych grafik, które mają podkreślać innowacyjność marki. Streetcom to rozpoznawalny na rynku brand, dlatego firma mogła podjąć decyzję o zmianie logo, które od ponad dekady jej towarzyszyło. Połączenie minimalistycznej czcionki ze znakiem, ma odzwierciedlać wartości i obszary działania agencji, czyli energię, nastawienie na komunikacje, nowe technologie i social media.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze