21.01.20, 21:18
Milka. Sercem z Naszymi. 100 tys. zł do wygrania w loterii konsumenckiej marki Milka
Trwa kampania prowadzona pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała, m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. W puli nagród są cztery nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł. Akcja potrwa do 14 lutego br.
Marka zorganizowała loterię konsumencką, w której co tydzień do wygrania będzie 100 tys. zł, a co godzinę 100 zł. Konsument, który chce wziąć udział w loterii musi zakupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie loterii. Każdy uczestnik natychmiast otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli paragon nie jest wygrany – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować kolejne paragony i mieć następną szansę na wygraną. Loteria trwa od 15 stycznia do 14 lutego 2020 r. i jest prowadzona na terenie całej Polski.
Loteria konsumencka jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – IQ Marketing. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze