03.02.20, 12:00

Wojtek Walczak w nowym dziale strategii Plej

Wojtek Walczak
Fot.: materiały prasowe

Na początku br. w Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, dołączający do Plej jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. 

Walczak z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Swoją karierę rozpoczynał w 2004 r. w PZL. Przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji od idei po implementację. Doradzał strategicznie członkom zarządu, m.in. Hortex, ETX Capital czy NEXERA. Pracował dla marek takich jak JBB Bałdyga, Vision Express, Aviva, Winiary, Marvipol, Cosmopolitan Twarda 2/4, TVP, TrendGlass, Rigips, Any.Cloud. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i konkursu Kreatura. Współtworzył m.in. jedną z najczęściej nagradzanych kampanii non-profit 2017 roku w Polsce, czyli #łapjaja (KTR, Mixx Awards, Effie, Social Marketing Campaign of 2017). Doradca strategiczny i niezależny konsultant dla lokalnych i globalnych agencji reklamowych, organizacji pozarządowych i startupów, m.in. Isobar, Havas Warsaw, McCann Worldgroup, VML Polska, Loyalty Point, 180 HB + Jung von Matt, Walk Digital, Artegence, Scholz & Friends, Plej, Techsoup Fundation, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Boomerun. Poza pracą w agencji, Wojtek Walczak jest też wykładowcą SWPS, znanym z prowadzenia kursów „Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym” oraz „Strategia komunikacji marki w mediach społecznościowych”.

Nowy dział strategii Plej, którym kieruje Walczak, będzie wspierał in house’owo działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla obecnych klientów agencji. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej. 

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.