04.02.20, 21:00
Ruszyła III edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska ogłosiła III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem konkursowym jest zaprojektować plakat inspirując się hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Zgłoszenia można nadsyłać do końca marca br. W puli do wygrania jest nawet 10 tys. zł.
Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski, Beata Śliwińska „Barrakuz” i prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Tym razem przed uczestnikami postawiono zadanie zaprojektowania plakatu, inspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca br. za pośrednictwem specjalnej strony internetowej. Na zwycięzców czekają nagrody finansowe i zestawy pralin. Najlepsze plakaty będzie można podziwiać jesienią w przestrzeni miejskiej. Patronat merytoryczny nad akcją objęła warszawska ASP oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 tys. zł, drugiego – 7 tys. zł, a trzeciego – 5 tys. zł.. Laureaci zostaną ogłoszeni w kwietniu br., a jesienią najlepsze prace zostaną wyeksponowane w kampanii outoorowej.
Na zeszłoroczną edycję konkursu nadesłano rekordową liczbę ponad 2 tys. projektów nadruku na okazjonalną puszkę pralin.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze