05.02.20, 12:00
Sebastian Kawa w nowej odsłonie kampanii Banku Pekao S.A.
Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. 5 lutego br., bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem szybownika.
Założeniem cyklu kampanii reklamowych „Bierz życie za rogi” jest prezentacja i promowanie inspirujących Polaków, którzy dzięki swoim talentom, pracy, wytrwałości i odwadze osiągnęli ponadprzeciętny sukces. Kampania z Sebastianem Kawą promuje ofertę Pekao dla klientów indywidualnych.
Wszystkie akrobacje ujęte w spotach reklamowych zostały nakręcone w powietrzu bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów komputerowych, a za sterami szybowca siedział Sebastian Kawa.
Szybownika jako bohatera kampanii Pekao będzie można zobaczyć i usłyszeć w telewizji, kinie, radiu, na wielkoformatowych tablicach reklamowych, a także w pociągach, internecie, telewizjach internetowych, mediach społecznościowych oraz w sieci placówek bankowych.
Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za materiały reklamowe do kampanii digital agencja SPOT AND DOT, za social media Performance Media i ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze