06.02.20, 14:00
Aleksandra Załęska szefową Działu Audience w Gemius Polska
Aleksandra Załęska objęła nowe stanowisko z początkiem lutego br. w Gemius Polska. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać Zespołem Realizacji Badań Panelowych.
Załęska jako Kierownik Działu Audience będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej.
Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 r. Pracowała, m.in. w TVN S.A., jako Specjalista ds. Badań i Analiz Rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako Kierownik ds. Badań i Analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od 20 lat. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.
Komentarze