24.02.20, 14:00
Cape Morris obsłuży markę Trzuskawica
Marka Trzuskawica, zajmująca się wydobyciem kamienia wapiennego oraz produkcją wapna najwyższej jakości, powierzyła agencji Cape Morris zadanie stworzenia linii produktowej oraz opracowania strategii komunikacji firmy. Agencja zajmie się także promocją marki w mediach społecznościowych.
Współpraca z Trzuskawicą zakłada przeprowadzenie rebrandingu marki przez agencję Cape Morris. Produkty maja otrzymać nowe opakowania, nazwy oraz nowoczesne ikony, dzięki którym konsument ma łatwiej zidentyfikować konkretny produkt. Odświeżeniu ulegnie również katalog produktów Trzuskawicy oraz key visual.
Agencja ma zmierzyć się również z wyzwaniem stworzenia komunikacji na temat nowych produktów i wprowadzonych zmian. Na skutek współpracy z Cape Morris, serwis internetowy marki Trzuskawica ulegnie gruntownej przebudowie i zostanie dostosowany do przyjętej identyfikacji wizualnej.
Agencja Cape Morris pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze