02.03.20, 20:00
Odkryj kuchnię na nowo. Kampania marki Amica
Amica w nowej odsłonie kampanii reklamowej prezentuje nowości - płyty gazowe 2.0. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.
Kampania płyt grzejnych 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” rozpoczyna się w marcu. W jej ramach zaplanowano szereg działań reklamowych w telewizji i internecie, które mają na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i promocję płyt. Równolegle kontynuowana będzie kampania „Odkryj kuchnię na nowo” komunikująca sprzęty linii X-type marki Amica z ich technologicznymi udogodnieniami. Pojawią się w niej flagowe produkty producenta.
Kampania TV obejmująca emisje spotów i billboardów sponsorskich rozpoczęła się w lutym i zakończy się w kwietniu. Działania marketingowe będą wspierane reklamami w internecie (z wykorzystaniem wideo i banerów), w radiu (spoty) i na outdoorze. Amica zaplanowała swoją obecność na nośnikach w przestrzeni przy autostradzie na trasie Poznań-Warszawa i Kraków. Produkty prezentowane w kampanii będą dodatkowo lokowane w programie „Nasz Nowy Dom” emitowanym w telewizji Polsat.
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii płyt 2.0 „Odkryj wyższy poziom gotowania” odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media. Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze