09.03.20, 16:10

Małgorzata Kożuchowska jako Pac-man w kampanii krakowskiej Bonarki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kolejna kampania centrum handlowego Bonarka z Krakowa z udziałem aktor-ki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Tym razem dopełnieniem działań jest hasło „Nowy Prądnik Mody”.

Bonarka (Kraków) rozpoczęła nową kampanię. Reklama wykorzystuje symbole Krakowa, hipsterską estetykę i tematykę lifestylową. Całość przekazu ma tworzyć dynamiczny i nowo-czesny kolaż pełen kontekstów, emocji i zabawy. W nowej linii „idea krakowskiej ulicy” ewoluo-wała i została dopasowana do zmienionej estetyki.

Małgorzata Kożuchowska ponownie jest postacią centralną reklamy. Wciela się w postać mieszkanki Nowego Prądnika (dzielnica Krakowa), której pasją jest malarstwo. Kompozycję graficzną uzupełnia nowoprądnicki krajobraz – socrealistyczna architektura mieszkaniowa z cha-rakterystycznymi wieżowcami. Dopełnieniem części wizualnej jest hasło reklamy: „Nowy Prąd-nik Mody”. Ta gra słowna ma kilka funkcji – ma wprowadzać lokalną narrację do kampanii i bawić. Jednocześnie ma nawiązywać do oferty fashion centrum.

Wiosenna kampania Bonarki będzie widoczna, m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym nowoczesnych rozwiązaniach typu digital citylight oraz dynamic backlight. Nowością w kampanii Bonarki jest stworzenie alternatywnego przekazu reklamowego wideo. Klipy na-wiązują tematycznie do popularnych gier z czasów Atari i pierwszych komputerów. W wiosen-nej odsłonie Małgorzata Kożuchowska wciela się w bohaterkę Pac-Mana. Zbiera modowe okazje i ucieka przed passé trendami. Reklama będzie wyświetlana przed seansami w kinach studyj-nych i multipleksach (Multikino).

Potencjał krótkich materiałów video ma zostać wykorzystany w dużej mierze w kampaniach digital. W Social Mediach (Facebook, Instagram, YouTube) zostanie zaprezentowana nowa strategia wizerunkowa wykorzystująca konwencję gamingową.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.