12.03.20, 17:37
Najlepsze ze zboża. Kampania makaronów Lubelli
Lubella rozpoczęła kolejną odsłonę swojej kampanii „Najlepsze ze zboża”. Motywem przewodnim są dźwięki powstające w procesie produkcji makaronu i przygotowywania dania. Za pomocą tych dźwięków marka chce podkreślić najważniejsze dla niej cechy – dbałość o zboże i jakość.
Lubella od kilku lat buduje chce budować swój wizerunek jako ekspert w dziedzinie zbóż. Także i tym razem to zboża i jakość są tematem przewodnim kampanii. Dźwięki w nowej kampanii tworzą rytm, który prowadzi widzów przez opowieść o makaronie: od kiełkującego na polu zboża, aż do chwili cieszenia się pysznym makaronowym daniem.
Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Komunikacja obejmuje także działania w social mediach.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest GPD Agency, a media zakupił Starcom.
Komentarze