13.04.20, 12:00
Bracia Sadownicy – Ci od jabłek. Marka kontynuuje kampanię
Marka Bracia Sadownicy kontynuuje kampanię rozpoczętą w ubiegłym roku pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek”. Za koncept kreatywny i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.
Po ubiegłorocznej kampanii Braci Sadowników, powstałej na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny, marka kontynuuje działania bazujące na storytellingu. Spoty realizowane w 2019 r. pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek” opowiadały historie bohaterów – twórców i współpracowników firmy Bracia Sadownicy. Pięć filmów z tegorocznej odsłony kampanii Braci Sadowników uzupełnia historię zapoczątkowaną w ubiegłym roku. W nowych odcinkach bohaterowie, opowiadają o codziennych obowiązkach pracy w sadzie, komponowaniu smaków nowych produktów czy kulisach pracy przy produkcji. Wszystkie filmy zrealizowane na potrzeby kampanii znajdują się na oficjalnym kanale marki na YouTube.
Cape Morris odpowiada za koncept kreatywny nowej kampanii Braci Sadowników, a przygotowaniem filmów zajął się dom produkcyjny Videlec. Agencja współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów. Obsługuje także profil Braci Sadowników na Facebooku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze