25.04.20, 15:00
W domu też jest NAJ. Akcja LOTOSU na czas narodowej kwarantanny
Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ, która ma łączyć w sobie różnorodne działania online. Działania są rozszerzeniem platformy komunikacyjnej marki LOTOS „NAJ nie bierze się znikąd”. W akcji biorą udział, m.in. sportowcy oraz instytucje kultury, z którymi współpracuje koncern.
Śledząc posty z hasztagiem #wDomuTezJestNAJ internauci mogą bez wychodzenia z domu spotykać, się m.in. ze sportowcami i artystami. W inicjatywie biorą udział, m.in. kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz, polscy skoczkowie narciarscy, tenisista Hubert Hurkacz czy popularyzator nauki Tomasz Rożek. Polacy zostaną zaproszeni także na wydarzenia kulturalne i naukowe udostępniane online. Przewidziane są konkursy z nagrodami, materiały wideo stworzone przez ambasadorów marki LOTOS oraz zaproszonych do akcji gości, streaming, gry online na żywo oraz platforma internetowa będąca hubem komunikacyjnym wszystkich aktywności.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze