29.04.20, 19:00

Nowe role w zespole komunikacji i marketingu Skanska

Anna Wiśniewska
Fot.: materiały prasowe

W spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej powołano nowe role w zespole komunikacji i marketingu. Stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji objęła Anna Wiśniewska, zaś Alexandra Bucur i Petra Machartová zostały awansowane odpowiednio na menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów oraz menadżera ds. marketingu korporacyjnego.

Anna Wiśniewska, dotychczas menadżer ds. marketingu i komunikacji w biurowej spółce Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, została awansowana na stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji. W nowej roli pokieruje zespołami ekspertów w całej jednostce biznesowej, tj. w Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech. Anna Wiśniewska dołączyła do Skanska w 2011 r. i wkrótce zaczęła zarządzać zespołem marketingu i komunikacji – najpierw w Polsce, a następnie na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Poza koordynacją wszystkich działań w tym zakresie zajmo¬wała się też wprowadzeniem do organizacji i na rynek nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska. Opracowała także strategię marketin¬gową Futureproof i stworzyła unikatowy standard produktu: Scandinavian Lobby Guidelines dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Alexandra Bucur, powołana na stanowisko menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów, będzie koordynować prace w tym zakresie w całej jednostce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Stworzony przez nią w tym celu zespół będzie zajmował się wprowadzaniem projektów na rynek, pozycjonowaniem inwestycji, a także ich bieżącą komunikacją. Alexandra Bucur ma 12 lat doświadczenia marketingowego obejmującego tworzenie marek i rozwijanie produktów w ramach różnorodnych zespołów projektowych. Dołączyła do zespołu Skanska w 2016 r. i jako menadżer ds. marketingu i komunikacji była do tej pory odpowiedzialna za koordynację działań na rynku rumuńskim i węgierskim.

Petra Machartová, jako menadżer ds. marketingu korporacyjnego, będzie ściśle współpracować z zespołem ds. sprzedaży i leasingu, na którego czele stoi Arkadiusz Rudzki. W nowej roli będzie dbała o odpowiednie pozycjonowanie portfolio projektów Skanska w regionie oraz umocnienie marki poprzez jej większą rozpoznawalność wśród kluczowych klientów. Machartová jest związana z czeską spółką biurową Skanska od 2012 r., gdzie trzy lata później objęła stanowisko koordynatora ds. marketingu i komunikacji. Od tego czasu z powodzeniem realizowała strategie marketingowe i strategie budowania marki dla pięciu budynków komercyjnych w Pradze. W ramach półrocznego pobytu w Sztokholmie wspierała biznes biurowy Skanska w krajach skandynawskich, w tym realizowała działania na rzecz rozwoju kultury innowacyjności.

Zmiany dotyczą także zespołu zajmującego się komunikacją korporacyjną. Aleksandra Markiewicz, dotychczas odpowiedzialna za komunikację na poziomie Europy Środkowo-Wschodniej, od teraz w nowej roli menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej, będzie odpowiedzialna za wdrożenie scentralizowanej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w ramach całej jednostki biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Markiewicz dołączyła do Skanska w 2012 r. jako koordynatorka ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna za projekty biurowe we Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Od tamtego momentu pełniła także kilka innych funkcji w ramach Grupy Skanska, będąc odpowiedzialną, m.in. za projekty realizowane w ramach zespołu komunikacji grupy Skanska w Sztokholmie, a także za zarządzanie komunikacją zewnętrzną trzech jednostek biznesowych w Polsce z branży budowlanej, mieszkaniowej i biurowej.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.