28.04.20, 22:51

Poczuj się pewniej w sieci. mBank promuje usługę CyberRescue

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania ruszyła w marcu br.

Spoty reklamowe ukazują codzienne sytuacje, w których bohaterowie nieświadomie padli ofiarą działania hakerów i internetowych oszustów. Odpowiedzią na nie ma być wsparcie udzielane w ramach usługi CyberRescue.

„Poczuj się pewniej w sieci” to kampania internetowa, realizowana do maja br. Spoty reklamowe są publikowane na kanale YouTube i w mediach społecznościowych. Kampania display kieruje na dedykowany LP, za pośrednictwem którego można aktywować usługę CyberRescue.

Komentarze

Powiązane

28.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit
Polska agencja e-commerce Strix poinformowała o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). 
28.03.23, 11:49
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative kreatywnie dla mBanku
Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
27.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Serviceplan Health/Change Serviceplan ponownie pracuje dla Polpharmy
Agencja Serviceplan Health/Change Serviceplan po raz kolejny wygrała przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową.
27.03.23, 13:59
| reklama & PR » informacje
W bieganiu liczysz się Ty. Rysunki Adeli Madej w kampanii wspierającej biegową motywację
W kampanii adidas "W bieganiu liczysz się Ty", realizowanej przez VMLY&R, adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa.
27.03.23, 12:41
| reklama & PR » ludzie
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dyrektorką zarządzającą połączonych struktur OMD
Agencja mediowa OMD kontynuuje swoją transformację, co przekłada się na zmiany strukturalne w firmie. Zarządzanie agencją OMD przejęła dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Annalect, Alicja Miklaszewska-Kowalczuk. Z firmą rozstają się Anna Podskarbi i Robert Plesko.
27.03.23, 11:24
| reklama & PR » informacje
Mindshare wygrywa przetarg marki Perla PEŁNA DOBRA
Agencja mediowa Mindshare (GroupM), powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra –producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.