28.04.20, 22:51
Poczuj się pewniej w sieci. mBank promuje usługę CyberRescue
„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania ruszyła w marcu br.
Spoty reklamowe ukazują codzienne sytuacje, w których bohaterowie nieświadomie padli ofiarą działania hakerów i internetowych oszustów. Odpowiedzią na nie ma być wsparcie udzielane w ramach usługi CyberRescue.
„Poczuj się pewniej w sieci” to kampania internetowa, realizowana do maja br. Spoty reklamowe są publikowane na kanale YouTube i w mediach społecznościowych. Kampania display kieruje na dedykowany LP, za pośrednictwem którego można aktywować usługę CyberRescue.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze