01.05.20, 07:00
#DołączDoStada K.I.D.S. Ruszyła akcja społeczna wspierająca telemedycynę w Centrum Zdrowia Dziecka
Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali rozpoczął akcję społeczną pod hasłem #DołączDoStada K.I.D.S., której celem jest wdrożenie telemedycyny do Centrum Zdrowia Dziecka.
Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali chcąc wesprzeć pracowników Ochrony Zdrowia, ruszył z akcją #DołączDoStada. Fundacja od zawsze stawia na innowację, więc naturalnym miejscem na organizacje zbiórki została platforma PolakPotrafi.pl, która wspiera nowatorskie rozwiązania i pomaga zdobyć dla nich finansowanie.
Kolejna kampania digitalowa opracowana i realizowana przez agencje Publicis Groupe: Publicis i MSL ma z jednej strony udzielić lekarzom wsparcia technicznego, które pozwoli im w dalszym ciągu ratować życie, z drugiej - psychicznego, które da im siłę i odwagę do działania w czasach COVID-19. Posty można już zobaczyć na oficjalnym koncie, m.in. Magdaleny Boczarskiej, Miśka Koterskiego, Agaty Młynarskiej, Magdaleny Różczki, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej. Do akcji przyłączyło się wiele gwiazd oraz Influencerów. Do akcji K.I.D.S. przyłączyła się także platforma IndaHash, która dziś uruchomiła kampanię zachęcającą jeszcze większe grono influencerów do promowania #DołączDoStada.
W ramach promocji, fundacja K.I.D.S zaprojektowała także własne maski z „wilkiem”, które stały się także narzędziem dla wszystkich, którzy chcą w geście solidarności z lekarzami i wsparcia akcji „dołączyć do stada”. Maski szyje polska firma MADSIS. Produkt dostępny jest już w sklepie online MadMask.pl, a aż 80 proc. dochodu z jego sprzedaży zasili zbiórkę na telemedycynę. K.I.D.S. przygotowało także wirtualną maskę, która dostępna jest w filtrach najpopularniejszych mediów społecznościowych tj. Instagram i Facebook po wpisaniu haseł w galerii filtrów takich jak: wilk, maska, kids, wolf, mask, fundacja.
Komentarze