08.05.20, 11:33
Zabawa nigdy się nie kończy. Mattel z receptą na dobrą zabawę
Mattel, producent zabawek i gier, startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy.
Firma Mattel, producent zabawek i gier, dzieli się swoim doświadczeniem na temat dobrej zabawy w najnowszej kampanii, której hasło przewodnie brzmi „Zabawa nigdy się nie kończy”. Na jej potrzeby powstał spot w całości wyprodukowany w warunkach domowych, w którym wystąpili pracownicy Mattel, influencerzy związani z markami z portfolio Mattel Gry oraz zawodniczka sztuk walki Joanna Jędrzejczyk. Każdy z uczestników, samodzielnie i przy użyciu telefonu komórkowego, nagrał to, jak bawi się w domu z dziećmi, partnerem czy rodzeństwem, udowadniając jednocześnie, że zabawa nie jest wyłącznie domeną dzieci, a wspólnie spędzony czas może być najlepszą formą rozrywki, niezależnie od otaczających nas warunków.
Spot zwieńczony został globalnym hasłem firmy Mattel „Zabawa nigdy się nie kończy” (ang. „Play is never canceled”), które niesie prosty i uniwersalny przekaz: nie ważne ile macie lat, gdzie jesteście i czym się zajmujecie – kiedy jesteście razem, zabawa nigdy się nie kończy!
Oprócz 30-sekundowej wersji, która od 7 maja br. emitowana jest w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube, powstał także drugi, dłuższy materiał, w całości złożony z ujęć przygotowanych przez pracowników Mattel. Obie wersje spotu dostępne są na kanale YouTube Mattel Po Polsku oraz na stronie grymattel.pl. Za reżyserię spotu odpowiedzialny był Tomasz Nalewajek, który zdalnie skoordynował pracę wszystkich osób zaangażowanych w domowe nagrania. Pomysłodawcą projektu oraz realizacją zajęła się agencja Coollective.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze