29.05.20, 23:18

Michał Krasodomski ambasadorem sportu Grupy Energa

Michał Krasodomski
Fot.: materiały prasowe

Zdobywca tytułów na mistrzostwach świata i Europy, żeglarz z Gdyni Michał Krasodomski dołączył do grona ambasadorów sportu Grupy Energa. 

Michał Krasodomski pływa na jednoosobowej łódce w klasie Laser. Żaglówka ma długość ok. 4 m oraz jeden żagiel o powierzchni nieco ponad 8 m kw. Jak mówi Michał – jest to sport bardzo wymagający fizycznie.

Nowy ambasador Grupy Energa może pochwalić się wieloma osiągnięciami. Na koncie ma, m.in. złoty medal na mistrzostwach Europy do lat 17 i brąz na mistrzostwach świata także do lat 17 (2018), srebro na mistrzostwach Europy do 21 lat (2019) 5. miejsce na mistrzostwach Europy seniorów (2019), a także 5. miejsce na mistrzostwach świata do lat 17 (2019).

Wsparcie utalentowanych i utytułowanych sportowców to jeden z elementów zwiększania rozpoznawalności marki Energa zarówno w Polsce, ale też na świecie. Energa aktywnie angażuje się we wsparcie polskiego sportu. Jest nie tylko sponsorem strategicznym polskiej koszykówki czy głównym sponsorem Ampfutbolu oraz programu Junior Ampfutbol. Współpracuje również z wieloma utytułowanymi zawodnikami indywidualnymi. Do grona ambasadorów Energi należą, m.in. czołowe polskie lekkoatletki: wicemistrzyni świata w rzucie młotem Joanna Fiodorow i mistrzyni Europy w pchnięciu kulą Paulina Guba czy sztangistka, trzykrotna mistrzyni Europy w podnoszeniu ciężarów Joanna Łochowska. Energę reprezentuje medalista mistrzostw świata i Europy zapaśnik Gevorg Sahakyan. Wśród ambasadorów nie brakuje także reprezentantów Polski w koszykówce.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.