22.05.20, 13:20
Daria Fedorowicz przechodzi z oS3 do Cape Morris
Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris i zajęła stanowisko Account Directora.
Nowa Account Director koordynuje prace działu Client Service w Cape Morris. Z reklamą jest związana od 14 lat, z czego od ośmiu zarządza zespołami accountów. Przed rozpoczęciem pracy w Cape Morris, przez pięć lat zajmowała stanowisko Account Directora w oS3. Wcześniej była także związana, m.in. z Interactive Solutions, The Digitals czy Great Open House. Fedorowicz raportuje bezpośrednio do Mateusza Walaszczyka, Client Service Directora.
Daria Fedorowicz do tej pory pracowała dla klientów z rozmaitych branż, m.in.: motoryzacyjnej (Opel Poland, KIA, Volvo), FMCG (Unilever, Cedrob), alkoholowej (Stock, Moet Hennessy, Grupa Żywiec, CEDC, Wyborowa), farmaceutycznej (Chiesi), telekomunikacyjnej (Polkomtel S.A., Orange Polska, Play), bankowej (Bank Millennium, Bank BPS, PKO BP) i elektronicznej (Philips). Realizowała projekty ATL, BTL i digital oraz duże kampanie 360. Posiada również doświadczenie w pracy w regionie EMEA (Procter & Gamble) oraz z Bałtykami (Lipton). Jest absolwentką pedagogiki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze