25.05.20, 21:00

15,5 tys. sprzedanych egzemplarzy kwitniowego magazynu Książki. Magazyn do czytania

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Prawie 15,5 tysięcy - tyle sprzedanych egzemplarzy numeru 2/2020 odnotowały „Książki. Magazyn do czytania”. Ten wynik dwumiesięcznik osiągnął dzięki publikacji, m.in. wywiadu z bohaterem okładki, Salmanem Rushdiem oraz kanonu literackiego „Na lepsze jutro” stworzonego przez pisarzy, humanistów i artystów na prośbę redakcji. 

Jak wynika z danych własnych wydawcy, najnowsze wydanie „Książek. Magazynu do czytania” cieszy się dużą popularnością – pomimo zamknięcia licznych punktów sprzedaży prasy w czasie pandemii do rąk czytelników trafi ok. 15,5 tys. tradycyjnych egzemplarzy pisma, dystrybuowanych również w ramach prenumeraty.

„To rewelacyjny rezultat, biorąc pod uwagę trudne okoliczności i to, że wiele osób w obecnej sytuacji ograniczyło swoje wyjścia z domu do niezbędnego minimum. Taki wynik oznacza, że „Książki” mają stałą i nieustraszoną grupę odbiorców, których wirus nie zniechęcił do kontaktu z magazynem” – mówi Barbara Piegdoń-Adamczyk, wydawca magazynu, ,

Szczególną częścią kwietniowego wydania dwumiesięcznika jest „Kanon na lepsze jutro”. To zbiór 25 esejów na temat 25 ważnych dla światowej literatury tytułów przygotowanych przez 25 wybitnych pisarzy, humanistów i artystów, napisanych specjalnie na prośbę redakcji „Książek”. Autorkami i autorami tekstów są m.in.: Maria Janion, Agnieszka Holland, Ryszard Koziołek czy Stefan Chwina. Na liście opisywanych pozycji znajdują się takie dzieła, jak „Czarodziejska góra", „Mistrz i Małgorzata", a nawet „Ogniem i mieczem".

W numerze nie zabrakło również stałego dodatku dla młodszych czytelników „Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych” poświęcony kończącej właśnie 75 lat Pippi Pończoszance, tytułowej postaci cyklu książek szwedzkiej pisarki Astrid Lindgren.
Kwietniowe „Książki. Magazyn do czytania" w cenie 13,99 zł będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy do 30 czerwca br. oraz w serwisie Prenumerata24.pl. Magazyn wspiera kampania promocyjna w prasie, radiu, internecie, a także autopromocja. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej” .

Komentarze

Powiązane

10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
09.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
08.07.24, 10:15
| prasa » informacje
Debiutuje Newsweek Magazyn Kryminalny
Newsweek prezentuje nowy tytuł - Newsweek Magazyn Kryminalny, który będzie dostępny od 8 lipca br. w salonach prasowych, na Literia.pl oraz w ramach subskrypcji Onet Premium.
08.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
07.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
06.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
05.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
04.07.24, 09:00
| prasa » informacje
Politycy! Nie zabijajcie polskich mediów! Ogólnopolski protest mediów w sprawie nowelizacji ustawy o prawie autorskim 
4 lipca br. ruszyła akcja protestacyjna mediów w sprawie nowelizacji ustawy o prawie autorskim. Ponad 350 mediów z całej Polski, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol, Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych oraz Stowarzyszenie Mediów Lokalnych apelują do polityków o wprowadzenie poprawek, które wzmacniają wydawców w negocjacjach z big techami dot. wynagrodzeń za wykorzystywane przez nich treści.   
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.