01.06.20, 11:01
Nowa kampania Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę zachęca konsumentów do doładowywania kart online, promując ofertę podwojenia ilości gigabajtów na koncie.
Produkcję przeprowadzono w warunkach obostrzeń związanych z epidemią COVID-19. Aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich uczestników zdjęcia, a także kolejnych etapów postprodukcji, prace koordynowano zdalnie. W kampanii po raz kolejny wystąpili Robert Górski i Mikołaj Cieślak.
Kampania ruszyła 29 maja br. 30-sekundowy film pojawi się w TV (TVN i stacje tematyczne TVN) i Internecie. Akcja będzie wspierana przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Busy Bee Film. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek. Za zakup mediów odpowiada Initiative.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze