06.06.20, 09:00
Jak nas widzi słońce? Nowa kampania Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, która promuje serię okularów przeciwsłonecznych. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
Siłą nowego spotu ma być sama jego idea. Prawdopodobnie pierwszy raz odbiorcy mogą zobaczyć w polskiej reklamie jak „widzi” nas słońce. "Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku" – mówi Krzysztof Iwiński, Senior Art Director w Walk Creative.
Efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć unikatowej kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe. Plan poprzedziły nie tylko próby kamerowe, ale przede wszystkim dotyczące najlepszego doboru aktorki pod względem karnacji i walorów jej skóry. Reżyserii spotu podjął się Tomasz Goldbaum – Właziński, a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark.
Kampania jest emitowana w TV oraz Internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze