04.06.20, 16:10

Czerwiec pod znakiem wiedzy. Akademia Marketingu ogłosiła program czerwcowych webinarów

Fot.: materiały prasowe

Rozpoczynamy kolejny miesiąc wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z czołowymi ekspertami. Zapraszamy na bezpłatne webinary Akademii Marketingu dotyczące audytowania działań SEO, rozwoju e-sportu, lekcje dotyczącej otwierania sklepu internetowego, a także o hostingu i elastyczności marek w mediach społecznościowych.

Cykl bezpłatnych webinarów Akademii Marketingu, rozpoczyna kolejny intensywny miesiąc, wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z ekspertami. Webinary o różnej tematyce, powiązanej z content marketingiem, realizuje zespół związany z agencją ContentHouse, a do udziału w cyklu zaproszeni są renomowani specjaliści. W czerwcu do ekranów komputerów zapraszają przedstawiciele agencji digital maketingowej Insignia, agencji DevaGroup, firm Shoper Premium, a także cyber_Folks.

Audyt SEO na żywo w zgodzie z zasadą Pareto (8.06, godz. 10:00)

O tym jak przygotować stronę pod względem technicznym opowie CEO w DevaGroup, Krzysztof Marzec. Podczas webinaru wytłumaczy czym jest i jak wykonać audyt SEO, z jakich narzędzi korzystać podczas optymalizacji serwisu, jak tworzyć dynamiczny remarketing treści i na jakie elementy zmian a stronie szczególnie zwrócić uwagę. Zdradzi także, czym jest crawl budget i jak organicznie podbijać wyniki wyszukiwania.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Sport vs. E-sport. Kto wygra mecz? Marketing (10.06, godz. 10:00)

Czy e-sport to sport? Odpowiedzi to niemal odwieczne pytanie podczas tego spotkania być może nie uda się znaleźć, ale z pewnością nie zabraknie danych porównawczych dla obu tych dziedzin. Wyspecjalizowani w marketingu sportowym przedstawiciele agencji Insignia, Łukasz Skalik oraz Sylwester Wrona, podzielą się swoimi obserwacjami dotyczącymi wzrostu popularności wirtualnych rozgrywek, porównają potencjały obu dziedzin, a także sprawdzą, jak sektor sportowy zareagował na kryzys koronawirusowy.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w kilka dni (18.06, godz. 10:00)

Webinar dedykowany jest wszystkim, którzy chcą zacząć sprzedaż internetową, ale nie wiedzą od czego powinni zacząć. Spotkanie ze specjalistą firmy Shoper pozwoli zweryfikować obawy o brak odpowiednich kwalifikacji i budżetu do efektywnych działań e-commerce. Damian Śliwa zdradzi jakie aspekty powinny być wdrożone na początku działania, z jakich narzędzi warto skorzystać oraz jak content marketing może wspomóc pozyskiwanie ruchu w serwisie.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Co Marketer powinien wiedzieć o hostingu? (25.06, godz. 10:00)

Spotkanie obdzierające ze złudzeń wszystkich, którzy sądzą, że hosting to wyłącznie domena programistów. Podczas wystąpienia Artura Pajkerta z cyber_Folks dowiemy się, jak dobrze wybierać nazwę domenową, poznamy narzędzia ułatwiające pracę z nazwami domen, reguły rejestrowania najlepszych nazw oraz sprawdzimy, dlaczego warto chronić domenę przy pomocy certyfikatu. Wszystko w oparciu o przykłady z świata marketingu, prawdziwych działań i kampanii.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ 

Social Media na Stand By You. Strategie elastyczności wobec marek (30.06, godz. 10:00)

Na zakończenie miesiąca pełnego wiedzy zapraszamy na ponowne spotkanie z ekspertami agencji Insignia. Tym razem, na webinar dotyczący zmian w świecie social mediów w dobie pandemii – nie tylko w kwestii treści, które się pojawiają, ale również nowych funkcji, które zaczęły pełnić. Jak zmieniły się social media? W która stronę podążyły marki? Dlaczego social media stały się kanałem ratunkowym dla konsumentów oraz o pandemicznej moderacji w socjalach. Na te i inne pytania odpowie duet ekspertów – Magdalena Tabor, Social Media Specialist oraz Szymon Krzysiak, Senior Strategy Planner w Insignia.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.

Program czerwcowych webinarów Akademii Marketingu:

  • 8.06 – Audyt SEO na żywo w zgodzie z zasadą Pareto, prowadzi Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup – zapisy
  • 10.06 – Sport vs. E-sport. Kto wygra mecz? Marketing, prowadzą Sylwester Wrona oraz Łukasz Skalik, Insignia - zapisy
  • 18.06 – Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w kilka dni, prowadzi Damian Śliwa, Shoper – zapisy
  • 25.06 – Co Marketer powinien wiedzieć o hostingu?, prowadzi Artur Pajkert, cyber_Folks - zapisy
  • 30.06 – Social Media na Stand By You. Strategie elastyczności wobec marek, prowadzą Magdalena Tabor oraz Szymon Krzysiak, Insignia - zapisy

Czy możliwe jest umówienie spotkania?

Tak, zapraszamy do naszych lokali

Komentarze

Powiązane

28.05.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Konkurs lodów Hortex Mystery Ice. 40 osób weźmie udział w wyzwaniach przygotowanych przez CZVJNIKA
Hortex Mystery Ice, we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube.
28.05.24, 13:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group zwycięża w przetargu IPF Digital
Firma IPF Digital rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich.
28.05.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Kaufland na kolejne trzy lata wybiera The Media Insight
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od czterech lat i została przedłużona o trzy kolejne lata.
27.05.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Weź to na gorąco! Żabka promuje przekąski Prosto z Pieca
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
27.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, pojawiła się premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje również Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
27.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Space Cat Industries w przetargu zdobywa dwa projekty dla marki Philips (Versuni)
Agencja Space Cat Industries wygrała dwa projekty związane z platformą TikTok dla marki Versuni (Philips Domestic Appliances). 
27.05.24, 11:20
| reklama & PR » ludzie
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
1 kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
27.05.24, 10:32
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl w wyniku przetargu trafia pod opiekę Walk PR
W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Pyszne.pl –serwis do zamawiania jedzenia online.
27.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
M&M’s w wersji mini. Kampania w mediach społecznościowych
W maju br., portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzyło się o M&M’s Minis draże czekoladowe w wersji mini.
27.05.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Kosz na pokładzie Papaya Roster
Reżyser Krzysztof Kosz dołączył do ekipy agencji Papaya Roster.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.