16.06.20, 13:07

Pysznie się składa. Dan Cake promuje gofry

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Dan Cake rozpoczęła nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii ma być angażujący konkurs. 

Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1 tys. kombinacji gofra, na które składają się zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5 tys. PLN oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.

W ramach kampanii emitowany jest również spot. Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa ma nadawać brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.

Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Jego przekaz opiera się na opowiedzeniu historii gofra z wykorzystaniem atrakcyjnych, kuszących ujęć słodkich dodatków. Łącząc różne techniki wizualne i dźwiękowe stworzył on obraz, który działając na wiele zmysłów jednocześnie, w przyjemny w odbiorze sposób ma pokazywać, jak w detalach może wyglądać przygotowanie gofra od Dan Cake. Spot będzie emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia br.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.