18.06.20, 13:31
Cześć jestem Czas i pędzę. mBank w nowej kampanii BBDO
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca br. ruszyła kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
mBank promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online. W kampanii pojawia się Pan Czas – sympatyczny obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.
Multimedialna kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej ma swoją silną odsłonę w telewizji i w internecie a dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.
Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze