25.06.20, 16:25
Bez laktozy. Sama przyjemność! Nowa kampania Almette
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu br. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”.
Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.
Akcja digitalowa oparta jest na serii krótkich filmów, których bohaterami są osoby w różnym wieku i o różnym trybie życia. Kampania obejmuje także współpracę ze znanymi influencerkami, które przedstawią swoje motywacje dotyczące wyboru puszystych serków twarogowych Almette bez laktozy.
Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia br. Za kreację spotu TV oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.
Komentarze