02.07.20, 15:00
Pan Maleńczuk w kolejnym spocie Warki Radler 0,0%
Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% ma wyjaśnić odbiorcom, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak okazuje się z materiału video, wszystkiemu winny jest Pan Maleńczuk. W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler.
Jak więc powstała najnowsza Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką? Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Cóż, jak się okazuje – przyszedł Pan Maleńczuk i było… po alkoholu. Tak właśnie wygląda scenariusz najnowszego spotu Warki Radler.
Znakiem rozpoznawczym od dawna są humorystyczne reklamy marki z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.
Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze